Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 19 лютого 2016 р.

Комунальний вищий навчальний заклад «Вінницька академія неперервної освіти»
Відділ методики викладання української мови та літератури, мов національних меншин і зарубіжної літератури
18 лютого 2016 року продовжила роботу
Школа неперервного науково-методичного зростання освітян
Працювала
динамічна творча група вчителів-філологів, членів обласної науково-методичної творчої лабораторії «Методика. Пошук. Досвід»
Керівники: Коваленко Л.В., Цаль Т.В.
Тема дослідження: Уроки словесності в системі особистісно зорієнтованого та компетентнісного навчання

Проблемна тема: Використання особистісно зорієнтованих технологій, методів, прийомів на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури

Мета: окреслення кола проблем, пов’язаних із подоланням відчуженості учня від навчання, забезпеченням активної участі його у навчально-виховному процесі і визначення перспективних шляхів розв’язання їх; ознайомлення з практичним досвідом становлення суб’єктності школяра, ефективними методиками й технологіями впровадження ідей особистісно зорієнтованого, компетентнісного і діяльнісного підходів; визначення подальших перспектив реалізації особистісно зорієнтованого і компетентнісного навчання.

Основні цілі:
- з’ясувати сутність і зміст основних складників, що забезпечують активне включення учня в навчально-виховний процес;
- визначити перспективні методики і технології, які сприяють розв’язанню проблеми;
- обмінятися практичним досвідом становлення суб’єктності учня основної і старшої школи;
- проаналізувати стан упровадження особистісно зорієнтованого і компетентнісного навчання в практику роботи загальноосвітньої школи;
- налагодити співпрацю ініціативних, творчих педагогічних працівників (учителів, науковців, управлінців, представників вищої школи і методичних служб усіх рівнів), які вибудовують діяльність на засадах особистісно зорієнтованого і компетентнісного підходів, готові долучитися до апробації технології ОЗОН у своїй практиці;
- популяризувати ідеї особистісно зорієнтованого і компетентнісного навчання, розширювати коло його прихильників;
- розвивати і вдосконалювати педагогічну майстерність учителів шляхом участі у майстер-класах, педагогічних майстернях, семінарах, тренінгах.
Завдання:
- проведення ОЗОНівських студій: а) організація навчальної діяльності з урахуванням вікових та індивідуальних  психолого-фізіологічних особливостей школярів (суб’єктний досвід, темперамент, провідний канал сприйняття, гендерні відмінності, тип мислення, типи і стилі навчання тощо); б) формування ключових і предметних компетентностей у процесі оволодіння предметним змістом навчального матеріалу; в) компетентнісно зорієнтовані навчальні завдання: технологія створення й застосування; г) оцінювання й самооцінювання в умовах особистісно зорієнтованого і компетентнісного навчання; д) інноваційні освітні технології (ноосферна та акмеосвіта, перевернене навчання та ін.);
-  психологічні тренінги, коучінги;
-  презентація творчих напрацювань  із питань особистісно зорієнтованого і компетентнісного навчання;
-  проведення відкритих уроків;
- створення методичного посібника.

Фото можна переглянути за посиланням: https://drive.google.com/folderview?id=0B6CFORb2G9KaUnhwWWpBb1oyTkE&usp=sharing


Немає коментарів:

Дописати коментар