Комунальний
вищий навчальний заклад «Вінницька академія неперервної освіти»
Відділ
методики викладання української мови та літератури, мов національних меншин і
зарубіжної літератури
18 лютого
2016 року продовжила роботу
Школа
неперервного науково-методичного зростання освітян
Працювала
динамічна
творча група вчителів-філологів, членів обласної науково-методичної творчої
лабораторії «Методика. Пошук. Досвід»
Керівники: Коваленко Л.В., Цаль Т.В.
Тема дослідження: Уроки
словесності в
системі особистісно
зорієнтованого та компетентнісного навчання
Проблемна тема: Використання
особистісно зорієнтованих технологій, методів, прийомів на уроках української
мови та літератури, зарубіжної літератури
Мета: окреслення
кола проблем, пов’язаних із подоланням відчуженості учня від навчання,
забезпеченням активної участі його у навчально-виховному процесі і визначення
перспективних шляхів розв’язання їх; ознайомлення з практичним досвідом
становлення суб’єктності школяра, ефективними методиками й технологіями
впровадження ідей особистісно зорієнтованого, компетентнісного і діяльнісного
підходів; визначення подальших перспектив реалізації особистісно зорієнтованого
і компетентнісного навчання.
Основні цілі:
- з’ясувати сутність і зміст
основних складників, що забезпечують активне включення учня в
навчально-виховний процес;
- визначити перспективні
методики і технології, які сприяють розв’язанню проблеми;
- обмінятися практичним досвідом
становлення суб’єктності учня основної і старшої школи;
- проаналізувати стан
упровадження особистісно зорієнтованого і компетентнісного навчання в практику
роботи загальноосвітньої школи;
- налагодити співпрацю
ініціативних, творчих педагогічних працівників (учителів, науковців,
управлінців, представників вищої школи і методичних служб усіх рівнів), які
вибудовують діяльність на засадах особистісно зорієнтованого і компетентнісного
підходів, готові долучитися до апробації технології ОЗОН у своїй практиці;
- популяризувати ідеї особистісно
зорієнтованого і компетентнісного навчання, розширювати коло його прихильників;
- розвивати і вдосконалювати
педагогічну майстерність учителів шляхом участі у майстер-класах, педагогічних майстернях,
семінарах, тренінгах.
Завдання:
- проведення ОЗОНівських
студій: а) організація навчальної діяльності з урахуванням вікових та
індивідуальних
психолого-фізіологічних особливостей школярів (суб’єктний досвід, темперамент,
провідний канал сприйняття, гендерні відмінності, тип мислення, типи і стилі навчання
тощо); б) формування ключових і предметних компетентностей у процесі оволодіння
предметним змістом навчального матеріалу; в) компетентнісно зорієнтовані
навчальні завдання: технологія створення й застосування; г) оцінювання й
самооцінювання в умовах особистісно зорієнтованого і компетентнісного навчання;
д) інноваційні
освітні технології (ноосферна та акмеосвіта, перевернене навчання та ін.);
-
психологічні тренінги, коучінги;
- презентація
творчих напрацювань із питань
особистісно зорієнтованого і компетентнісного навчання;
- проведення
відкритих уроків;
-
створення методичного посібника.
Фото можна переглянути за посиланням: https://drive.google.com/folderview?id=0B6CFORb2G9KaUnhwWWpBb1oyTkE&usp=sharing
Немає коментарів:
Дописати коментар